Neohodnoceno

Zapletená karbonová kola EIE A29C30D20 UL | DT 240 Boost | DT Aerolite |váha od 1164 gramů

Nízká váha je pro vás ten nejdůležitější parametr? Tak právě pro vás máme kombinaci ultralight ráfku EIE A29C30D20 ve variantě UL s vnitřní šířkou 30 mm a lehkého závodního náboje DT Swiss 240 v nové vylepšení verzi s Ratchet EXP. Tento model kol je zapletený paprsky DT Swiss Aerolite, hliníkovými niply a váží 1164 gramů Kola jsou dodávána včetně nalepené bezdušové pásky a ventilků!

Varianta náboje ?
Typ ořechu ?
Uchycení kotouče ?
Pláště, kazeta, kotouče
Možnosti doručení
zakázková stavba, dodání cca 10 dní
Kód: 389
33 390 Kč
Kategorie: MTB zapletena kola 29"
? Náboje: DT Swiss 240
? Paprsky: DT Swiss Aerolite
? Vnitřní šířka: 30 mm
ráfky: EIE A29C30D20 UL
počet děr v náboji: 28
a29c30:27d20 240 aerolite
Váhový limit 90 kg MTB XC / Marathon
ZDARMAZDARMA

Váha

Váha je jeden z nejdůležitějších parametrů, které u kol řešíme. Proto jsme pro vás připravili tabulku podle které si můžete spočítat váhu kol, podle vámi preferovaných parametrů nábojů, paprsků a niplů. Nejlehčí varianta těchto kol má krásných 1164 gramů. Berte na vědomí, že výsledná celková váha se může lišit o +-20 gramů.

 

varianta komponentu hmotnost
ráfek EIE A29C30D20 UL - 2x 570 gramů
DT 240 | straightpull | centerlock - P+Z 313 gramů
DT 240 | classic | centerlock - P+Z 334 gramů
DT 240 | straightpull | IS 6 děr - P+Z 325 gramů
DT 240 | classic | IS 6 děr - P+Z 435 gramů
výplet DT Aerolite - 56x 257 gramů
výplet DT Aero Comp - 56x 342 gramů
 výplet DT Competition Race - 56x 280 gramů
niple DT mosazné - 56x 69 gramů
niple DT hliníkové - 56x 24 gramů
celková váha kol se může lišit o +-20 gramů!

 

Ráfky

Základem těchto kol je asymetrický karbonový ráfek EIE A29C30D20 ve variantě UL. Toto je náš druhý nejlehčí MTB ráfek v nabídce a právě v kombinaci s tímto ráfkem dokážeme zaplést nejlehčí MTB karbonová kola s vnitřní šířkou 30 mm. V tomto případě jde už o lehký kompromis mezi výslednou tuhostí výpletů a nízkou váhou. Třeba oproti ráfku EIE A29C30D23 je tento ultralight ráfek přeci jenom o něco málo tužší, což už by někomu mohlo vadit. Tyto ráfky mají i trochu nižší maximální možné napětí paprsků což opět koresponduje s jeho hmotností.

9fb7b034754bb31a9f1d4d7d4ee5cdeb 

 

Náboje

Nově přepracované náboje DT Swiss 240 Boost s Ratchet EXP jsou ideální pro stavbu top zapletených závodních kol. Ke klasicky kvalitnímu zpracování přibyl i pěkný nový design bez nálepek a 36ti zubový ratchet EXP systém, který je aktuálně nejlehčím volnoběžným systémem, který DT Swiss nabízí. Spolu s nízkou váhou jde o jedny z nejpoužívanějších nábojů pro stavbu lehkých závodních karbonových kol.

Snímek obrazovky 2024-05-18 v 23.08.55

Paprsky

Paprsky jsou další důležitou součástí zapletených kol. Základně dáváme na výběr ze tří variant od švýcarského Výrobce DT Swiss. Nejzákladnější variantou jsou paprsky DT Swiss Competition Race, jedná se o kulaté zeslabované paprsky s nízkou váhou. Střední volbou jsou ploché paprsky DT Swiss Aero Comp, které oproti Competition Race mají vyšší tuhost a lépe se zaplétají a následně i centrují díky tomu, že se dají podržet za plochou část. Top volbou mezi paprsky je DT Swiss Aerolite, což je plochý zeslabovaný paprsek, který vynikánmaximální výdrží a skvělou váhou.

 

 

 

Niple

Posledním dílkem skládačky zapletených kol jsou niple. I když nebudeme počítat barvy, tak je niplů spousta variant. My používáme jeden konkrétní model a to je nipl DT Swiss Squorx Pro Head Pro Lock. Důvodů je několik, díky technologii Squorx můžeme niplem otáčet z vnitřní strany ráfku, na to potřebujeme speciální centrklíč, ale výhodou je, že nipl při zaplétání nepoškrábeme na vnější pohledové straně. Další výhodou Squorxu je, že můžeme nechat paprsek trochu delší, díky čemuž je nipl minimálně namáhaný a víceméně nehrozí, že by nipl praskl. Nakonec technologie Pro Lock zajistí, že se nipl ani při maximální zátěži neotočí a výplet se díky tomu nepovolí a zůstane stabilně napnutý a vycentrovaný.

PHO_NPAH2015000000_WEB_SHO_002

EIE carbon

Ratchet EXP technologie

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: