Zapletená silniční karbonová kola EIE SRG50TC28W SL | DT 180 Road Disc | DT Competition Race | 1398 gramů
Karbonová silniční kola postavená na asymetrickém ráfku EIE SRG50TC28W ve variantě SL s hook patkami a vnitřní šířkou 21 mm. Tento konkrétní ráfek má výšku 50 mm a je zapletený na luxusních nábojích DT Swiss 180 Ceramic Road Disc, paprscích DT Swiss Competition Race s hliníkovými niply a váží 1398 gramů. Kola jsou dodávána včetně nalepené bezdušové pásky a ventilků!
Kategorie: | Silniční zapletená kola disc brake |
---|---|
? Náboje: | DT Swiss 180 ceramic |
? Paprsky: | DT Swiss Competition Race |
? Výška ráfku: | 50 mm |
ráfky: | EIE SRG50TC28W SL |
počet děr v náboji: | 24 |
Váha
Váha je jeden z nejdůležitějších parametrů, které u kol řešíme. Proto jsme pro vás připravili tabulku podle které si můžete spočítat váhu kol, podle vámi preferovaných parametrů nábojů, paprsků a niplů. Nejlehčí varianta těchto kol má luxusních 1398 gramů. Berte na vědomí, že výsledná celková váha se může lišit o +-20 gramů.
varianta komponentu | hmotnost | |
ráfek EIE SRG50TC28W SL - 2x | 860 gramů | |
DT 180 | straightpull | centerlock - P+Z | 277 gramů | |
výplet DT Aerolite - 48x | 221 gramů | |
výplet DT Aero Comp - 48x | 294 gramů | |
výplet DT Competition Race - 48x | 240 gramů | |
niple DT mosazné - 48x | 59 gramů | |
niple DT hliníkové - 48x | 21 gramů | |
celková váha kol se může lišit o +- 20 gramů! |
Ráfky
Základem těchto kol je asymetrický karbonový "wavy" ráfek EIE SRG50TC28W ve variantě SL. Jedná se o bezdušový ráfek vyššího profilu 50 mm s hook patkami a vnitřní šířkou 21 mm. V SL provedení má tento ráfek váhu 430 gramů. Tyto karbonové ráfky mají 24 děr.
Náboje
Nejvyšší model náboje v nabídce DT Swiss, to je DT Swiss 180 Ceramic Road Disc ve verzi EXP. Na tomto náboji máte možnost postavit ta nejlehčí a nespolehlivější kola. V tomto konkrétním případě mají náboje 24 děr.
Paprsky
Paprsky jsou další důležitou součástí zapletených kol. Základně dáváme na výběr ze tří variant od švýcarského Výrobce DT Swiss. Nejzákladnější variantou jsou paprsky DT Swiss Competition Race, jedná se o kulaté zeslabované paprsky s nízkou váhou. Střední volbou jsou ploché paprsky DT Swiss Aero Comp, které oproti Competition Race mají vyšší tuhost a lépe se zaplétají a následně i centrují díky tomu, že se dají podržet za plochou část. Top volbou mezi paprsky je DT Swiss Aerolite, což je plochý zeslabovaný paprsek, který vynikánmaximální výdrží a skvělou váhou.
Niple
Posledním dílkem skládačky zapletených kol jsou niple. I když nebudeme počítat barvy, tak je niplů spousta variant. My používáme jeden konkrétní model a to je nipl DT Swiss Squorx Pro Head Pro Lock. Důvodů je několik, díky technologii Squorx můžeme niplem otáčet z vnitřní strany ráfku, na to potřebujeme speciální centrklíč, ale výhodou je, že nipl při zaplétání nepoškrábeme na vnější pohledové straně. Další výhodou Squorxu je, že můžeme nechat paprsek trochu delší, díky čemuž je nipl minimálně namáhaný a víceméně nehrozí, že by nipl praskl. Nakonec technologie Pro Lock zajistí, že se nipl ani při maximální zátěži neotočí a výplet se díky tomu nepovolí a zůstane stabilně napnutý a vycentrovaný.
EIE carbon
Ratchet EXP technologie
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.